Nawigacja mobilna

Reklamacje i zwrot towaru

Reklamacje.

  1. Warunki reklamacji reguluje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002r.
  2. Wszystkie prezentowane w sklepie internetowym towary objęte są gwarancją producenta.
  3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
    • wad fabrycznych,
    • uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu
    • niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu
    W takim przypadku Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową pod adres Sklepu.
    Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup z własnym opisem wady produktu na jego odwrocie, z nagłówkiem 'reklamacja' oraz danymi kontaktowymi. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
  5. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
  6. Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia nieuzgodnionej przesyłki.
  7. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w ciągu 14 dni od jej stwierdzenia.

Zwrot towaru.

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
    Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony i jest w oryginalnym opakowaniu oraz posiada oryginalne nienaruszone metki lub towar nie został wyprodukowany lub sprowadzony na specjalne życzenie Klienta.
    Zwracany towar należy odsyłać razem z dokumentem zakupu z adnotacją 'zwrot' na adres Sklepu
  2. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia nieuzgodnionej przesyłki.
  3. Koszty związane ze zwrotem zamówionego towaru ponosi Klient.
  4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszty przesyłki związane w wysyłką zamówienia do Klienta nie podlegają zwrotowi. W przypadku zamówień, których koszty przesyłki były ponoszone przez Sklep, Klient zostanie obciążony kosztami przesyłki w wielkości równej poniesionym przez Sklep kosztom.
  5. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub 21 dni roboczych przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

 

Pobierz szablon dokumentu


Venture Industries Group